❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 januari 2014 16:05

Vilken skita dag :P

Det var inte alls roligt ._.  

På morgonen så var det ju rätt okej, vi åkte buss till dalenium och det var rätt roligt faktis. Innan odensberg kom på -.- Dom skulle oxå åka med oss, jag tyckte det inte alls att det var en bra idè. Vi ska ju snart splitra klassen så det skulle ju vara kul att åka någonstans med klassen och va med alla ;-; Men såklart så gick det inte :,c Sen så sätte sig min bästa väns pojkvän bakom oss och en till kille från odensberg. Hennes pojkvän kallar mig HELA tiden "masken" eftersom vi alla var på hallowine och jag hade en mask på mig 0.0 It's so annoying...Sen så började de slå mig på huvet! De slog mig och man bara sluta och de bara whatever ._. Sen när vi kom fram så hade jag ont i huvuet... 

                                             

Vi fick som uppdrag att förbättra deras fikarum och kapprum! Det fick vi som uppdrag när vi var framme vid dalenium xD Först skulle vi skissa upp hur det skulle se ut och sän göra en model av det. Vi skulle göra det i grupper...och såklart hammnade jag med dom bäst c:

En tjej sa hela tiden "vad ska jag göra?" Även om man sa till det redan till henne c: 

Ena tjejen hittade bara på nya saker och gjorde inte enlig skissningen c:

En kille bara sart där och lekte med andra c:

En kille som inte kommmer från Sumaljien (eller hur man nu skriver) va där ett tag och sen så gick han c:

Får model blev hur ful fin som helts och vi han nästan inte klart c: 

                                    

Och så innan det så åt vi lunch ien annan skola o.o Alla bara kollade på oss och det var så pinsamt >.< 

Sen så hade så hade vi en litten rast. Alla var på mig. Såklart. Alla kilar kastade snöbollar på mig. Men jag kastade inget tillbaks eftersom jag ville inte ha någon snöbolls krig ._. Visst, det var på andra ochså men mest mig. Plötisligt så kommer en kille i min klass ( nämner inte namnet) och hoppar på mig så jag hammnar i snön 0.0 . Jag var hur blöt som helts, mina byxor var helt blöta och jag frös som en ***** galning.

Me- Vad holler du på med?! Vad har jag gjort mot dig!?!

Han- Inget, du ser bara ut som en måltavla.

Me- ...

Han- Din röda jacka och allt. 

Me - * önskade att jag aldrig frågade* 

Man blir helt what...kastar de snö bollar på mig bara för jag ser ut som en måltavla!?! Jag hade inte gjort något mot dom, inte enns kastat en snö boll på någon (även om jag ville det)...

 Resten av dagen så frös jag. 

                                 

Sen när vi åkte hem så satte sig min bästa vän med sin pojkvän och tre kilar från odensberg retade mig som in i norden...Jag satt där hela vägen och bara "skynda skyda, jag vill heeeemmm!"

Det var hur jobbigt som heltst idag >_<

                                      


 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 januari 2014 08:00

Snart skola D: 

Ska gå om ca 15 min så hinner nog göra ett littet inlägg >w< Jag är tröt fast, det är inget nytt.

Idag så kommer det inte vara en vanlig skoladag, vi ska åka till Dalenium :D Vet ni inte vad det är :o Hur ska man beskriva xD Skriver om det när jag kommer hem från skolan c;

vad ska man mer skriva o.o Jo, mitt rum är dödsligt kalt så dt finns bara några procent att man kommer ut levande från mitt rum. 

Och så sen idag så ska jag börja med en ny anime! Måste bara bestäma vilken ._. 

 

Anime: Nabari no ou.

* kollar på bilden...tittar på yoite...går til toan och stor gråter, går tillbaks och bläddrar ner bilden*

Älskar denna bilden på Miharu och Yoite ;-;

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards