❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

Vem vill följa med? ;3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 januari 2014 16:30

Jag sov så bra idag =w=  

Innan jag vaknade och skulle gå till skolan ;-; Jag hatar torsdagar >-<  Odensberg kommer till oss...Det är en skola i stan som kommer till oss varje måndag och torsdag och är med i musik,bild,hemkunskap, slöjd >.<. Sen så ska vi blanda klassen med dom ;_; När odensberg är med så blir det genast högljut och helt hemskt, alla förendrats och det blir kaos! När vi skulle ha musik och väntade så var det SÅ HIMLA HÖGLJUT SÅ MAN KUNDE INTE VARA DÄR ENNS EN MINUT! Sen så hade vi bild och vi skulle måla ansikten o.o RIKTIGA ANSIKTEN! Jag kan bara måla manga och om det gäller att måla "naturligt" så är jag HELT usel på det O.O 

                                   

Vet ni vad!? När jag kom hem och skulle äta så Kollade jag på posten och så och då såg jag detta mirakel: 

   

2000 

Så månnga kvadratmeter stor blir gatan spm kommer att byggas om till en värld baserad på japanska tecknade serier, så kallade anime eller manga. Gatan ligger i centrala Tokyo och förväntas bli klar i mars i år.

Fick en chock när jag läste detta o.o Vem vill följa med til Tokyo med mig? :D 


                                              

 Jo! Sen så avslutade jag Uta no prince-sama igår men, det var bara första säsongen :,D Så, ni får stå ut med mitt prat ett rätt bra tag till xD

                                       

 
 
Alvis

Alvis

9 januari 2014 16:38

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommmentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 januari 2014 16:58

Såklart jag kan kolla in din blogg^^
Ha en helt underbar dag :3

 
Ingen bild

Julia

9 januari 2014 17:38

"Jag har dött och är i animehimlen"
Något sånt skulle jag nog säga om jag fick gå på den gatan...
Tack för att du bloggar så ofta :)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 januari 2014 18:01

Samma här o.o Första steget på den gatan och jag skulle dö av glädje ;w;
Det är jag som ska tacka för din komentar ^^ Försöker blogga så ofta som det går xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards