❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 januari 2014 22:44

Har funderat på en sak...är det bara jag som tycker att Tomoe i kamisama hajimemashita och Miketsukai i inu x boku secret service är rätt lika varandra o.o 

  

Miketsukami: Inu x boku secret service                      Tomoe: Kamisama hajimemashita


I don't know o.o Men en sak är säker, dom båda var lika söta när dom var små >w<

  

                      Miketsukami.                                                        Tomoe 


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 januari 2014 22:11

Första animen i år blev....* rubriken säger allt xD* Uta no prince-sama! Och jag ångrar VÄRKLIGEN inte det 030 Efter bara några minuter i första epispden så blev jag hellllt galen i det OwO Hela musiken, karaktärerna, stilen, känslan... I love it! Visste från första början innan jag såg det att jag skulle gilla den :3 Har bara sätt ända till episode 7 c: Jag älskar alla karaktäre x3 Och alltid när dom sjunger så höjer jag volumen. När jag har sätt klart den kommer jag göra handlingen och allt annat ^^ Jag skrattade all the time, det var ju omöjligt att inte skratta till animen xD 

                                               

          

                                                                        Lol xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 januari 2014 15:31

Heheheh....are you redy? Detta är en utmaning till er cx Den hetter:

TRY DO NOT LAUGH!

(försök inte att skatta xD) Kollade på den med min kompis och vi failade och skattade sjukt mycket XD Men, nu vill jag att ni ska se den c; Ni får INTE lee eller skatta eller något sånt när ni ser videon för då förlorade ni D: Hehehe....vad ska man säga >w<? GOOD LUCK!

Några kanske tänker så här " det var ju inte roligt o.o" eller " what...?""men jag säger så här: it's not over c; Kommer lägga ut liknade vidio med som kommer vara ännu svårare! Så...detta var bara uppvärmning >3<. Skriv gärna i komentarerna om ni vill ha flera liknande utmaningar eller något helt annat eller vad ni tyckte om denna c; 

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 januari 2014 13:08

Gick in på mangafox och ville se om LAST GAME hade fått ett nytt kapitel...ja. Två nya kapitel.

* BLEV ÖVERLYCKLIG * JAG ÄLSKAR LAST GAME :,D Många av er kanske inte har hört talas om den men den är helt underbar och absolut en av mina favorit mangor som jag har läst :,3 Älskar hur hon målar och hela stilen :*


Geners: Comedy,drama, romance,school life, shoujo.

Handling: 

Yanagis pappa är president för ett stort hotell, Yanagi är slälv vacker och smart, vinner alltid flickornas hjärta. Dessutom, han är alltid på toppen av klassen och mästare i alla idrottsmöten när han var i grundskolan. Men efter han träffade Kujou, en överfört elev, hade han aldrig njöt smaken av segern i någon enda match med den här tjejen i tio år, låt oss bjuda på slutsegern, Kujou. Kommer Yanagi bli kär i Kujou medan han hatar sin konkurrent, men bryr sig så mycker om den här tjejen?


 * är helt USEL på att förklara handlingen så koperiade från mangafox och sen använde jag google translet xD* Ja, hoppas att ni förstår c: JAG FICK VÄRSTA OMG PANIKEN I SENASTE KAPITLET! KOMMIGEN YANAGI 

GÖR DET! DU FICK JU TILL SIST MOD ATT * spoliers* SÅ VRF * spoiers* KOM IGEN! 


                                                    


                                                   


                                                    


                                                    


                                                      



                                                                                           

 * crazy fangirl again * ---->http://mangafox.me/manga/last_game/ 

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards