❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Min geniala förklaring

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 januari 2014 16:22

Har bestämt mig att jag kommer göra en sån " seven days of anime/manga"

Jag ska börja med det på måndagen så kommer jag skriva hela den veckan ^^

Ska försöka förklara vad det är.....xD

Jag väljer ut en anime som jag har sätt och varje dag så ska jag svara på dessa frågor:

Day 1: Story

På måndagen komer jag att skriva vad animen handlar om (:

Day 2: opening/ ending song

Kommer lägga ut animens ending och opening låt och säga vad jag tycker om den >w< 

Day 3: character

Om huvedpersonen eller personerna i animen :3

Day 4: Other characters

Om de andra karaktärerna i animen ^_^

Day 5:OVA/ special/ Season 

Om det finns en till säsong eller En OVA och sånt xD

Day 6: Galley

En massa bilder på animen ;3

Day 7: What do you think?

Skriv gärna komentarer vad du tycker om animen om du har sätt den och sånt. Skriva vad jag tyckte om anime och vad borde bli bättre m.m :D 


Och sen så börjar jag om veckan och skriver om en annan anime ^^ Fattar ni D: i know, är bäst på att förklara saker xD (inte)

MEN! Om jag ska skriva om en manga så måste jag byta frågorna eftersom jag kan inte ha fråga två när det inte är en manga ._. Om jag skriver en veck om manga blir det dessa frågor:

Day 1: Story

Det går till en manga ju xD

Day 2: Author

Får skriva om författaren istället ;3

Day 3: Character

Day 4: Other characters

Day 5: Style

Får skriva om stilen istället :)

Day 6: Galley

Day 7: what do you think? 

Aa, hoppas ni fattar xD Jag börjar på måndagen som sagt ^^ 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards